Bieden voor KiKa!!

Zoals ik al zei.... er kunnen knuffels geadopteerd worden.
Het geld gaat naar Kika.
Geef dit bericht door, mail het door, blog erover, zet het op facebook e.d.
Alvast bedankt.

De hoogste bieder (in de winkel, facebook, blog) krijgt de knuffel nadat het geld is overgemaakt
U kunt bieden tot eind juni. Dan ga ik kijken wie het hoogste bod heeft gedaan. Degene benader ik dan.
Mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag via een mailtje.
Al het geboden geld min eventuele verzendkosten gaan naar KiKa.
De knuffels zijn per slot van rekening geschonken door lieve klanten en lezers van mijn blog! 
Daarvoor nogmaals hartelijk dank.
Midden juli gaan de andere knuffels naar het Sophia Kinderziekenhuis.

Hieronder volgen de knuffel waarop je kunt bieden. Er staat een nummer voor, vermeld deze aub in het berichtje als je hem wilt kopen. ;)

1. Mag ik jouw vriendje zijn?
Gebreide aap (Jacobus) met broek. Heel mooi gebreid. hoogte: ong. 22 cm

2. Mogen wij samen bij jou wonen?
Twee knuffelpoppen van 33cm en 30cm hoog.  Lekker zacht.

3. Wie wil mij knuffelen?
Kikker naar het patroon van Christel Krukkert. Hoogte: ong. 18cm. Is die niet schattig?

4. Supercute cow! Nu een beetje treurig zonder vriendje.
Hoogte 20cm. Wie geeft hem een goed tehuis?

5. Teckel zoekt baasje. Heel lief; eet niets. ;)
Hoogte ong. 14cm en lengte 30cm.

6. Supermooi gebreid kikkertje naar patroon van Zijmaakthet. Hoogte: 12cm

7. Deze dame wil graag gezelschap.
Betty kip naar het patroon van Christel Krukkert. Hoogte 20cm. 

8. Leuke gehaakte olifant. Zeer geschikt voor baby's.
Het heeft zelfs een ratelballetje in de slurf! Hoogte is ong. 18cm

9. Bonte lapjesslang zoekt iemand om mee te kroelen. Lengte is 1,80 meter!!
Willen jullie deze dieren adopteren?
Laat dan een reactie achter met een prijs die je ervoor biedt.

Iedereen alvast ♥telijk dank.

Happy crafting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten