Slinger inspiratie nodig?

Zaterdag was het er niet van gekomen, dus.... dan zet ik nu maar inspiratie neer. ;)

Ik heb gekozen voor slingers!

Hieronder mijn eerste gehaakte slinger.
Heel vrolijk en toepasselijk nu de bomen en planten helemaal in bloei komen!

Vrolijk toch? Als je ze heel lang maakt kun je er ook een aantal naast elkaar hangen bij wijze van vliegengordijn. :D
Het patroon staat op deze site.

Ik heb een superleuk patroon van een slinger gevonden om te naaien.
Zie hieronder!

Het patroon staat los op Moda Bakeshop.
Deze site heeft allerlei gratis patronen. Ze staan bij 'recipes' :D
Iemand anders heeft er een pdf van een slinger van gemaakt. Op haar blog zie je meer info. Het patroon staat hier.

Om te breien heb ik een vrolijke slinger van harten gevonden.
De slinger staat hieronder en het patroon van het hartje staat hier.

Ik wens jullie weer heel veel plezier.

Tot horens.

Happy crafting,
Erika


Geen opmerkingen:

Een reactie posten