Knuffels en slingers!

Er zijn nog een paar knuffels en slingers binnen gekomen.
Er is óók opnieuw een mailtje gestuurd naar het Sophia Kinderziekenhuis. Hopelijk krijg ik nu binnenkort een reactie. :D

Hieronder zien jullie de knuffels en slingers.
Zijn ze niet geweldig!!
Er gaan echt heel veel slingers en knuffels naar het goede doel toe.
Voor het volgende doel hoop ik dat er weer veel mensen mee gaan doen.

Een vrolijke sterrenslinger.

Nog een leuke sterrenslinger!

Lieve knuffels. Ach kijkt de giraffe wel een beetje treurig.

Ook zijn er een aap (Jacobus) en een kikker (Kikker van Zij maakt het) gedoneerd! 

Al met al is mijn winkel helemaal lekker vol met knuffels en slingers. 
Nadat ik de slingers en knuffels heb weggebracht zal het wel even wennen zijn aan als die lege plekken.
Dan maar hopen dat er snel leuk dekentjes, mutsjes en sokjes ingeleverd worden! ;)

Happy crafting,
Erika

ps: Kijk eens wat ik afgelopen week in de kattenpaal vond?

Onze huisegel!! Nou ja... we zien hem nu al jaren. En 's ochtends kwam ik in de serre en zag ik poep liggen, maar de serredeur was dicht. :/ Dus.. egel moest ergens zijn. Zoeken, zoeken... en .... gevonden in de kattenpaal! Daar lag hij/zij heerlijk te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten