Bijna alles achter de rug... ;)

Hallo lezers,

Afgelopen zaterdag heb ik geen berichtje geplaatst.
Het is mij helemaal ontschoten! :/
Die zaterdag was er markt in Oud-Beijerland en dus was het druk, druk, druk om alles daarna weer op te ruimen.
Zondags ben ik heerlijk naar het Noorden vertrokken, waar mijn ouders en zussen wonen.
Daar ben ik dinsdags over de supergrote vrijmarkt in Stadskanaal gelopen.
Daarna heb ik heerlijk de kroning gekeken. Vonden jullie het ook zo indrukwekkend?
Ik kon het niet laten. ;)
De woensdag was ik ook nog heerlijk vrij en ben ik met mijn zus Groningen in geweest.
Wat is dat toch een prachtige stad.

Toen was mijn langgerekte weekend weer voorbij en sta ik weer heerlijk in de winkel. :D

Hieronder dus weer wat ideeën.
Het thema is nu: poppen.

Om te naaien een matroeshka.
Het patroon vinden jullie hier. Je moet je hiervoor wel even registreren.
Om te haken vond ik deze dame.
Deftig toch?

Als laatste nog een leuke pop om te breien.
Nou ja... één?
Ik zag zoveel leuke poppen, dus... hier komen ze. ;)
Het patroon is van Beth Ann Webber en vinden jullie hier.

Dan vond ik ook nog een superleuke omkeerbare pop.
Een zogenaamde topsy turvy.
Het patroon is van Bernat en vindt je hier. Op de site van Bernat, moet je je wel even registreren.

Ook deze (als laatste dan maar) kon ik jullie niet onthouden.
Het patroon is hier te downloaden.
Veel plezier met alle mooie patronen.

Geniet van het weer.
Een fijn weekend en graag tot ziens!

Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten