Een paar kleinere projecten.

Hallo lezers,

Het voorjaar lijkt nu echt van start te zijn gegaan.
Vogels fluiten volop en de zon laat zich sinds vanmiddag goed zien.
Dus ik dacht: Laat ik eens vogelpatronen gaan zoeken.

Het zijn niet allemaal erg grote patronen, maar met dik garen of zpagetti worden ze al een stuk groter. ;)

Deze leuk gehaakte vogel zie op de site van Tante Titi.
Superschattig. Misschien ga ik hem nog wel een keertje van heel dik garen haken. ;)
Het patroon om te naaien is deze keer van vilt.
Het is Flora the bird.
Ik vind het zo'n superschattig patroon.
Het is van Wendi Gratz en je vindt het hier.

Als laatste natuurlijk nog een breipatroon.
Een deze website staat het patroon. K= recht, P= averecht, M1= maak 1steek erbij. ssk = 2r afhalen en dan samenbreien,  k2tog = 2r samenbreien. ;)


Veel plezier met de patronen en ik zie graag jullie creaties verschijnen. ;)

Een heel fijn weekend iedereen!

Happy crafting,
Erika

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5602211/?claim=vvabd8w3vby">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten