Er zijn weer nieuwe slingers en een knuffel binnen

Een poosje geleden zou ik een foto plaatsen van een lief knuffeltje dat ik nog gekregen had voor het goede doel.
Hieronder staat het lieve konijntje.
Angela, hartelijk dank hiervoor!
Gemaakt door Angela v. B. uit Spijkenisse

Vanmorgen kwam de postboden van PostNL met een pakket.
Ik verwachtte helemaal geen bestellingen, dus....
..ik was superblij toen bleek dat iemand weer had gehaakt voor het goede doel.
Ik kreeg allemaal verschillende slingers binnen van R. Nieuwpoort uit Den Haag!
Hiervoor hartelijk dank. Super!
Het waren er TWAALF!
Op onderstaande foto's zien jullie ze staan.
Nog even en alle muren zijn vol. Dan de kasten nog. ;)
Ik ben zo superblij dat er nu lekker veel binnen komt.
Hier heb ik er een aantal naar beneden gehangen. Ernaast is nog plek. ;)

Dit hoekje ziet er al heel gezellig uit. 

Hier zijn boven tegen de muur hele grote vlaggen en aan het kastje kleine bloemetjes. Leuk hè?

Even een close-up.

Deze slinger heeft onderaan elk vlaggetje zelfs een belletje. Dit klinkt heel erg gezellig.

Vrolijke bloemetjes. Daar moet je wel blij van worden. 

Later volt er weer een berichtje met nieuwe inspiratie.

Tot horens.
Gezegende Pasen & happy crafting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten