Hoe was het bij Daniël den Hoed?

Het was goed om iets te kunnen betekenen voor een ander.
Vaak lijken mensen tegenwoordig zo op zichzelf gericht te zijn.

Vanmorgen half twaalf stapte ik in de bus.
Het weer was erg zonnig, dus de weg ernaar toe verliep vlekkeloos.
Toen ik aankwam was ik iets te vroeg, dus ik heb een kopje koffie gepakt.
Even later kwam Wesley Quak eraan.
We stelden ons voor en hebben een goed gesprek gehad.
Wesley is bij Daniël den Hoed de coördinator van Welzijn en Ontspanning.
Hij merkt dat er steeds meer patiënten zijn die zelf graag mutsen dragen. Het is helemaal hip om iets te dragen dat gehaakt of gebreid is.
Ook zijn er steeds meer patiënten die zelf graag breien en haken. Zo kunnen we voor elkaar iets betekenen.
Toen hij de mutsen zijn was hij helemaal enthousiast.
Hopelijk kan ik nog een keer iets betekenen voor hen en ik hoop dat er nu nog meer mensen enthousiast worden om lekker knuffels en/of slingers te gaan maken voor het volgend project!
Hieronder zien jullie een paar foto's.
De foto's zijn genomen in een kamer die is ingericht als huiskamer, zodat de mensen zich helemaal thuis voelen.
Het zag er heel gezellig uit.
Alle ingeleverde mutsen. Ziet het er niet vrolijk uit?

Wesley Quak; helemaal blij met de mensen die gezorgd hebben voor de mooie mutsen. :D
 Nadat we gesproken hadden, liep ik naar Zuidplein waar ik heerlijk heb gegeten.

Tomatensoep, broodje met kruidenkaas én chocomelk (100% natuurlijk en biologisch)

Tot de volgende keer.
Dan post ik weer leuke patronen die ik ben tegengekomen op internet.

Groetjes,
Erika

2 opmerkingen:

  1. Proficiat dat ge je zo inzet voor anderen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, maar... ik vind eigenlijk dat dat normaal is. Je moet niet alleen aan jezelf denken, toch?

      Verwijderen