28 januari mutsen brengen!

Morgen is het zover.
Ik ga dan de mutsen wegbrengen naar Daniël den Hoed.
De coördinator was heel enthousiast. Wie weet komt er een vervolg!
Natuurlijk hoop ik dan op het dubbele aantal mutsen. ;)
Binnenkort hoop ik een paar foto's te kunnen plaatsen, zodat jullie kunnen zien waar de mutsen terecht gekomen zijn.

Hebben jullie het nieuwe doel ook al bekeken?
Het staat uitvoerig beschreven op deze pagina.
Ook heb ik erbij gezet wat mijn doel is om te halen aan zelfgemaakte knuffels.

Hieronder staat een leuke knuffel waarvan je hier het patroon kunt vinden.

Mocht je liever haken dan staat hier iets leuks. :D



Breien kan natuurlijk ook nog. Is het geen schatje?
Hier staat het patroon.

Vanaf nu ga ik elke week een paar patronen posten als idee voor jullie. Leuk hè?

Groetjes,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten