Iets leuks ontdekt

Goedendag allemaal,

Aangezien ik soms op zoek ga naar nieuwe doelen om aan mee te kunnen doen, was ik daar nu ook mee bezig.
Ik kwam toen een superleuk idee tegen wat ondertussen is uitgegroeid tot een wereldwijd iets.
Het is The Toy Society.

In het kort komt het hierop neer:

Anonieme handgemaakte cadeautjes voor vreemde mensen.

The Toy Society is een wereldwijde verzameling van handwerkers - met gevarieerde niveaus - die speelgoed maken en ze achterlaten als cadeau voor volstrekt vreemde mensen.

Het project is gestart in Australië in Juni 2008 door een lokale handwerkster, Bianca, als een poging om een 'iets voor niets' ervaring te creëren voor iemand door het ontdekken van speelgoed.


Anonymous handmade gifts for perfect strangers

The Toy Society is a world-wide collective of toy makers – of varying skill levels– who make toys and leave them as gifts for perfect strangers.

The project was started in Australia in June 2008 by a local crafter, Bianca, as an attempt to create a ‘something for nothing’ experience for anyone who discovered a toy.

Meer informatie en je inschrijven kun je vinden op: http://thetoysociety.blogspot.com

Ik ga zeker meedoen. 'k Vind het zó leuk. Iemand in je straat, de bibliotheek, wachtkamer  van de tandarts of noem maar iets geks blij maken met een pakketje! Super toch?
Als ik iets heb geplaatst, zal ik het hier ook laten zien.

Groetjes en tot een volgende uitspatting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten